Måndag

Igår skulle jag bleka håret, det blev totalt misslyckat och jag tror inte det syns någonting av blekningen. Men ställer mig i duschen strax och ser ifall det blir någon skillnad då. Oddsen för att jag ska bege mig och köpa ytterligare en blekning, av det extremstarkaslaget är stora.

Har även fått veta att Amanda äntligen fått tummen ur och har nu skickat min klänning, på tiden kan jag säga. Eller det står på hennes blogg i alla fall. Och på tal om henne så langas det Pink party igen på fredag. Jag ska dit, sminkningen får väl kanske gå i rosa då, eller någonting rosa får det vara iaf. Skor kanske? Det tar vi senare.

Lunchade med Malin, gymmade med Patrik och dansade. Utöver det lyckades jag bli kär i ett par skor, som tydligen hade lite låg klack, ehm 11 cm var det visst. Kanske ska köpa då? Och så lyckades jag komma över en tröja och vara i skolan. Ganska okej faktiskt.


Skor och tröja, hittar inte kameran.


Kommentarer
Postat av: mellen

hahaha ja det verka så ;) galna norrmän ^^

2009-03-31 @ 11:37:40
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0