Ytterligare en veckas avslut.

Ja, nu återgår vi igen. Denna helg har varit ett åka hit och dit rakt igenom, nya saker hela tiden. Först Göteborg runt i jakt på kläder med Caroline, sedan hem till henne för förfest, en kväll med mycket hockey, fotboll, handboll, ja helt enkelt sportsnack. Även en del kläder. Startade dock med henne och Jessica med smink och klädväljar tag.

Sedan blev det till att sätta sig i en bil, ta sig till Bliss och fortsätta kalaset där, blev kär i deras vodkalime, hade verkligen den där goda smaken som många andra ställen missar. Därefter avenyn upp och ner, jag tröttnade och begav mig hem. Slocknade runt 5, gick upp 9 för att bege mig till arbetet. Sedan hem till Caroline för att hämta mina saker, som jag sen lämnade i alla fall. Sedan ett genrep inför slutspel, som slutade finfint i vårat tecken. Därefter skulle jag möta Caroline igen, men det blev segt och jag hamnade med en drink på PC med Nathalie, Sandra och Patricia. Tidig hemgång för oss trötta och nu sitter jag här, nyvaken och har precis slängt in mina jeans på sköljning, har nämligen trakasserat dem med klor. Så jag hoppas att blekningen blir fin.



Före och efter. Dag och Natt.

En Jessica och en Caroline. Varför jag senare glömde av min kamera vet jag inte.


Gårdagen på PC, Patricia, jag, Sandra, Nathalie. (Patricias bilder ska väl tilläggas)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaa helt galen ! satt som klistrad jag med. jag fattar det verkligen inte. Hur kan man ens klättra uppför såna byggnader? En dag lär han ju slå ihjäl sig.

2009-03-01 @ 16:10:15
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0