Things on my mind.

Nu har jag varit duktig, har sprungit idag, gick dock inte så bra. Men jag sprang, haha! Lite pluggande och städande ska det även bli av och innan det bär av till dansen, för att sedan stega in i Scandinavium för en vinst! Någonting annat finns inte.

Jag orkar inte idag, så idag blir detta look of today.


Jag blir så förvirrad, du säger saker som får det att kännas som om det är lika bra att ge upp. Samtidigt visar du inte det på samma sätt. Jag vet att det är svårt, men om det inte finns någon vilja i det hela är det förbi. Och jag vill, men jag orkar kanske inte fullt ut. Kanske var det andra saker som störde för dig, men för mig var det så enkelt att vi pratade inte, vi sågs inte ofta, det blev fel. Och när du då svarar "Det kommer det bli, du kommer inte ändra på dig och jag kommer inte ändra på mig" då jag sa att jag ville försöka igen men var rädd att det skulle bli såhär igen, då känns det som att det inte finns något att göra åt saken längre.

Det har blivit svårt att diskutera, jag vet att jag inte är den bästa på att uttrycka mig. Men jag försöker. Kanske behöver vi bara bestämma att nu ska vi prata och så pratar vi tills vi kommer underfund med någonting. Annars tror jag aldrig att vi kommer lösa det här åt något håll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-11 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0