Fraction

Öl blev det en del av, och vin. Men det är precis så som det ska vara. Det blev jag, Nathalie och Tess som begav oss till Sticky för lite musik spelande. Där möttes man av bekanta ansikten hela kvällen. Och som vanligt får jag en crush på en gitarrist, ovanligt?! Jag kan nästan gissa på födelsemånad och stjärntecken. Haha!


Men det var i övrigt en trevlig kväll, med bra musik och jag är glad att det slutade där det slutade. För efter hur alla bara försvinner det senaste ser jag bara det värsta, och ingen ska röra min bror. Tillslut fick jag hem honom i rätt skick och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.




Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Jaha! Gud vad kul, det vill jag också göra någon gång. Men kostar inte det?

Postat av: Sandra

För mig blev det, Pc, Trädgårn och hemgång vid tolvtiden. hehe :)



Gött att du lyckades stoppa det då"

2009-05-21 @ 18:01:25
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Sara

Min pojkvän var också på Sticky i onsdags, där ser man!

2009-05-22 @ 22:06:28
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0