idag är en sådan dag.

Kan i och för sig vara för att Nathlaie väckte mig halv 10 och jag bara sovit en timma sedan dess. Och ja, vi kom hem sent om ni undrade det. Det blev Bryggeriet, precis som det blir i dag.

Igår, Nathalie, Sandra, Joakim och Johan. Caroline försvann. Idag, Alice, och kanske Ida och gänget. Vart männen bär av vet jag inte. det får vi se.

Nu ska jag om inte annat ta tag i sminkningen, och påklädandet men är i behov av inspiration.


uppd. Se där för att jag sa att det var en sådan dag! Satie hade en tävling för ett tag sedan, och med tanke på priset var jag inte sen att delta. Och jag vann, fast säg ingenting förän hon lagt upp inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0