Titta vad Citty gör..

Bara sådär så tävlar hon ut ett pressentkort på Missbella, ett pressentkort på 300 kr.

Titta in på hennes blogg ni med för att tävla, och vill ni inte tävla kolla in hennes blogg i alla fall.


Springrundan gick väldigt bra, maxade lite och var faktiskt lie imponerad av mig själv. Kanske var det mindre pollen idag, kanske är det lättare att springa på kvällen. Men det gick bra. Nu ska jag titta lite på MC Hammer, så jag kan planera morgondagen därefter är det dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Patricia

SV: Nemen usch Sara =P ditt lilla äckel, då stannar jag hellre vaken på nils ericsson till första morgonbussen!

2009-05-12 @ 07:59:41
URL: http://heavenandearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0