Left.

Fördjupningsarbetet om nollnolltalet är färdigt, halva logistikboken är utläst. Tenta på onsdag. Nu bär det av till Studion, betygsättning i fantasi. Caroline ska bli en isprinsessa, kommer bli galet snyggt. Väl hemma kommer en bildkavalkad från Stockholm. Det har inte blivit av ännu, blev förbannad på Patrik i morse och sen orkade jag inte gå upp ur sängen, vilket resulterade i att jag var igång med pluggandet klockan 1. Inte okej.

Men så är det, blir man anklagad för att skicka anonyma facebookmedelanden om väldigt osanna saker som att man skulle ha ett förhållande med någon som det var längesedan man gjorde slut med, ja då blir man lite sur. Speciellt när det inte går att skicka anonymt, det är ju grejen med facebook. Och så fult, hade det varit jag hade jag gjort det snyggt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: moa

Svar: hahahaAsg ofta Karl Lagerfeldt skulle stå vid en tunnelbanestation xD tror han tar till andra färdmedel ;)

2009-11-23 @ 20:36:51
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Sv: TACK :D jag gillar det själv väldigt mycke :D haha göre ;) men kom ihåg att de var min ide ;) snodd av balmain typ xD

2009-11-23 @ 20:38:40
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0