60-talet

jag går inte i ordning på det här stället, jag håller mig till skolans gång och tar det i den versonen de tar åren. Så efter 30-talet kommer 60-talet. Vi skippar Monroe och hoppar på världens vackraste Twiggy. Med en sminkning som de flesta bör känna igen, med ditmålade underfrasar och en skarp svart glob. Och självklart eyeliner. Och det var det mesta man hade, tillsammans med det tidstypiska läppstiftet Shantung 23, vackert blekrosa.

Här har vi allas våran Twiggy tillhöger och en mordern inspiration av detta med Kiera Knightley i huvudrollen, passande kan man påstå. Väldigt passande!

 

Igår blev det arbete, sedan skulle det bära hem och sova, men jag hamnade hos Lucas där det blev en del skratt åt 50 first dates. Hamnade hemma i sängen vid sådär halv 4. Och nu blir det 2 timmar studerande, finansuträkning och städning innan jag beger mig till arbetet. Utgång efter?


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Jag jobbade på MAX förut så jag vet hur det fungerar. I ghettot bredvid en fotbolls arena, så jag har nog också sett en del :P

2009-10-03 @ 14:23:01
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Marju

kiera kan ju vara den vackraste levande människan just nu! :*

2009-10-04 @ 00:05:00
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Sara

Så jäkla cool! Båda 2 dock, lika vackra :)

2009-10-05 @ 19:24:13
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0