Fransförlängningar och plåtningar.

Lite trött och sliten så.


Gårdagens plåtning diskuterades fram, det blev goth, rock, kiss inspirerad sminkning. Så fantasi helt enkelt. Bilder kommer så fort de är redigerade. Idag blir det också sminkning, i Trollhättan. Så jag ska upp dit sminka läppar och Cullen. Någon form av det iaf.

Hur som, nu är jag cerfifierad ögonfransförlängare, så mitt första projekt blir att göra en helförlängning på min syster, och fylla i mina egna. Svårt det sista då man börjar gråta av limmet om man tittar. Men jag vänjer nog mig, frans för frans får det bli. Men ni ser ju att det faktiskt blir en effekt, nu har jag bara fransar från gårdagens lektion och praktiska övning, ca 10 stycken på varje öga, som inte alla sitter prefekt. Tänk er då att det ska vara 50, kanske upp till 80 fransar på varje öga. Beroende på personens egna öga. Då blir det effekt!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej Sara!

Jag bara undrar vad du skulle ta för en förlängning? Är lite intresserad nämligen:)

2009-10-25 @ 12:34:23
URL: http://juliaandreaelisabeth.blogg.se/
Postat av: fisen

VARFÖR RINGER DU INTE NÄR DU ÄR I STAN!!!???? pucko!!



men jag gillar dig ändå, ses ikväll! PUSSPUSSS

2009-10-26 @ 09:52:43
URL: http://sofhej.blogg.se/
Postat av: Josefin

åh vad kul det låter :) ser fram emot när bilderna kommer. Hojta gärna till då :)

2009-10-26 @ 21:17:41
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Kidix

Så bra att jag hittade en fransförlängare så nära mitt hem:) Egentligen letade jag upp dig genom modellbilder.se där jag nyss blivit medlem (fotograf och retucherare) men inte fått det melemskapet bekräftat och därför inte kan PM:a dig. Skulle gärna använda dig som MUA :) Mejla mig är du snäll!

2009-10-28 @ 00:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0