Gårdagen

Det var kanske inte den roligaste matchen man hade kunnat vänta sig, men ack vad skönt det är att bara försvinna lite. Bli blite arg och skrika. Man mår bättre av det, och det kommer fler matcher, sedan att det är ett tag till nästa hemmamatch jag är ledig att gå på hör inte hit. Men jag har i alla fall Ullevimatchen mot färjestad i min ägo. Bara det är ju värt.

Efter matchen skulle det bli en öl med Sofie med vänner, det slutade med norskar och lite mer än en, men det blev bra i slutändan ändå. Konstigt nog, om man ser till förra veckan borde jag varit totalt dyngrak men så blev det inte. Jobb nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Åh, det tycker jag med! Jag är egentligen ingen bikbok-tjej men börjar gilla affären mer och mer!

2009-10-02 @ 21:36:26
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh! Jag vill med gå på Ullevi matchen. Men pallar man att stå upp en hel match? Boring!



Jag ställer lätt upp på Twiggy ;)

2009-10-03 @ 10:51:59
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0