Skolan igen.

Det här var längesedan, eller vad säger ni? Har kommit av mig lite, tappat stinget. Men nuså.

Skolan nu, färgsotning på mörkyad ska det bli, riktigt roligt. Känns bara väldigt skumt när sminkningarna är bra då jag anser dem vara värdelösa, katastrofer till och med. Men det är väl bara bra skulle jag gissa mig till.

Det finns saker jag skulle kunna dra så mycket längre just nu, och skulle kunna skriva om så mycket som jag skulle vilja. Och jag har fått sagt till mig att jag bör. Men jag avstår. För tillfället, om ett ämne dyker upp om någon vecka kan personerna i sig ta åt sig om de förstår. Annars kan det vara, lite respekt får man ha kvar.

 


Kommentarer
Postat av: moamo

haha, ja 1000 spänn för en väska på h&m känns lite saftigt..mmmmen skorna och kläderna och armabanden ;D

2009-10-13 @ 19:26:12
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0