Vi köpte en klocka.

Jag och Sofie. Vi kommer bli samma person, båda vill köpa klocka, båda köper samma. Grupptryck kallas det har jag hört. Hursom, jag har en klocka en för 75 kr kring min arm. Det ni. Det är inte allt för ofta jag kan kolla upp tiden på min arm.

Nu till ett problem, hittade i Plazas jubileumsnummer en galet snygg frisyr. Ska trolla fram bilden, har sökt som en galning. Men frågan jag ställer mig är det värt att klippa sig kort, likt Rihannas hår nedan. Vågar jag börja om nu när jag väl kan styla och fläta det som jag vill. Jag klipper ju ändå av det själv och vill klippa page igen, kort kort page. Men vågar jag? Det är dagens, eller rättare sagt nattens I-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Johanna

klockan ser fin ut!

2009-10-28 @ 08:55:16
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: frida

Jaa, verkligen! :D Vad hittas det på på Halloween? PöZzZzZ

2009-10-28 @ 15:33:36
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0