Dead by April

Bättre sent än aldrig, Torsdagen blev som den blev. Ingen förstår vad som hände, allra minst jag själv. Men jag avsutade inte med stil kan jag säga, inte i närheten av stil. Spiknykter 12, en timma senare är det svart. Hej och hå. Men sådant händer, en kompensation är nog väl investerad.

 

Nu ska jag jobba, inte okej. Men det blir en vinst ikväll, sedan, sedan ska jag gå på matchen på torsdag och jävlar vad jag ska ta igen det hela då. Det kan ni ge er på, så in i tusan. Men ni mina käraste, som befinner er i Scandinavium, ta i för min del och dela ut kärlek åt mig. Tack och adjö!


Kommentarer
Postat av: Sara

Svart? Säker på att du inte blev drogad? Har hänt förr på Sticky..

2009-09-26 @ 15:12:12
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0