Håll tummarna för oss.

Fredagen den 30 oktober, Lars Winnerbäck i Lisebergshallen. Biljetterna är slut, som vanligt krånglar det. Katastrof. Men blocket har givit oss ett alternativ, vi får köpa/byta till oss fredagens biljetter mot lördagens. Håll tummarna för oss, då blir det förkalas med the Boss och sminkning. Kalasbra, sådär 2 dagar innan jag får ett nervöst sammanbrott inför slutfotograferingen. Gud, må vara med oss. Vi vill se, jag behöver lugna mina nerver.




För alla information är det svårt att sminka halva ansiktet för hårt ljus, och halva för mjukt. Det är inte lätt alls när man övet upp symetri och jämnvikt. Men jag försökte i alla fall. Och har lärt mig nu, massa, massa, massa i hårt ljus. Normalitet i mjukt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ida

jag vill oxå se lars :( fast då ligger jag å steker i thailand ;):D

2009-09-23 @ 11:45:15
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: pelle

Oh, du vill verkligen ha biljetter till lördagen va? ;D

2009-09-23 @ 19:46:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0