Ytterligare en helg avklarad.

Sitter här, avsminkad och klar för sängen. Nyss hemkommen från C där det blev godis och Män som hatar kvinnor, fantastisk film måste jag säga. Riktigt bra, trots att jag inte riktigt tyckte om alla scener och sådant, lite känslig för vissa saker. Men så är det med alla skulle jag tro, våldtäcktsscener och mordoffer. Då gillar vi mera amerikanskt än svenskt, det är mindre realistiskt och rått. Mer filmkänsla.

 

Mer i helgen då? Sovit och jobbat ungefär. Och veckan bjuder på skola och ishockey, hör ni?! ISHOCKEY! Jag är ledig på torsdag och kan gå på matchen, fantastik.


Kommentarer
Postat av: moa

Åh jag såg också Män som hatar kvinnor för första gången i helgen:) riktigt bra tycker jag med:) Men vissa grejjer var ruskigt äckliga ....

2009-09-28 @ 21:56:58
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0