Ego design



Igår hade vi en gästföreläsare, eller egentligen tre. Men en utav dem gick in i andras garderober, plockade ut plagg som man inte längre använde för att redesigna dem. Göra någonting nytt av dem. En kavaj blev en klänning och jag vet inte vad. Laundry design kallar hon sig. Titta in hos henne!

Nu funderar jag på om det kanske kan vara precis det jag behöver göra med min garderob. Inga drastiska förändringar, men sy upp, sy in, sy om. Och i samband med Moas förslag om en liten vänskapsswopping blir ju detta helt fantastiskt. Nu var det sagt, nu sticker jag via stan till Borås, Externredovisning för er som undrar. Därefter blir det bodypump. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0