Onsdag

Har väl mest suttit och skrivit idag, om H&M, skriva om skriva rätt som det så fint blir i min värld. Sprungit och tillråga på det förfrusit mina fingrar som ett uppehåll i skrivandet. Därefter blev det dans och sedan en öl på Rockbaren med Pat och vänner. De gick på bio, jag hamnade här. Tänkte skriva lite mer H&M, men jag orkar inte. Får skriva klart det imorgon.

Klickade in mig på Kicks för en stund sedan och fann denna bilden och blev genast sugen på att gå runt sådär, sommarfin. Med en tunn skjorta och jeansshorts och bruna ben. Fy tusan vad det är precis vad jag längtar efter.

 

Nu lägger jag mig och läser Elle eller Modefabriken. Tjing.


Kommentarer
Postat av: cicci

Ja nu e de fan dags för vår!

Jag tittade på bilder från förra året.. då kunde man ju typ gå utan jacka nu!

Jag vill ha varma sommarnätter på trädgårn :D

2010-02-10 @ 23:00:56
URL: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0