Schemaförändringar.

Det blev inget med Push, Mimmi åkte hem likaså gjorde jag, sedan begav det sig iväg igen. Lite öl och somnade vid 8. Så kan det gå, några timmar senare blev det upp och åka och handla. Det mesta är fixat och klart inför kvällen här, morötter är skalade, annanas är skivad. Dippsåser är och står till sig, kan inte bli annat än bra. Perfekt kväll som behövs, någonting som går emot kroghetsen. Inget illa om krogen och utgångar, jag älskart. Men ibland vill man bara vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vissa av plaggen har faktiskt redan kommit in! vet inte exakt när de som inte har kommit in kommer att komma in (haha, rörig mening?), men jag vet att det sker successivt! Så om det är något speciellt plagg du är ute efter tycker jag att du ska fråga personalen i butiken du handlar i. :)

2010-02-14 @ 00:12:36
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0