Visitkort

Som makeupartist, men även privatperson eller när du arbetar med precis vad som helst kan det vara nödvändigt att ge ut sina kontaktuppgifter. Och gör man inte det snyggast och bäst genom att lämna fram en liten, men ytterst snygg lapp, ett visitkort?

De flesta av er har nog sett mina gamla, där det står min privata mail och inte är speciellt genomtänkt alls. Men vad gör man inte för att få fram ett att dela ut under utbildningen? Men nu är jag färdig, och inser nu vikten av ett mer professionellt visitkort, ett man inte behöver säga att "det är mitt gamla, men det stämmer".

Jag såg faktiskt precis att visitkortsexperten har ett specialerbjudande alla ni bör kika in på, 20 % och då designar de ett personligt till dig och ser till att ditt visitkort speglar dig och/eller ditt företag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0