Fan, fan, fan det skulle vart du.

Det gör ont i mig att kastas fram och tillbaka, det gör ont att inte veta. Det gör ont att aldrig riktigt vara säker. Men hur ska man göra för att lämna det bakom sig, när man vill vara kvar? När allt är så uppenbart ena sekunden, för att nästa bli så svårt. Jag önskar att jag vore starkare så jag kunde gå. Men jag blir kvar här, där jag egentligen hör hemma. Och nu vet jag inte längre vad jag vill.


Nu över till klick, klick. Jag råkade bli med handskar idag, får vi hoppas de kommer snart så jag kan trösta mig med vackra händer istället.


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med. Allt bra med dig idag?

2010-01-10 @ 13:39:38
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0