Nyårslöften

Fast som Moa säger, som jag sa till henne först, snarare mål än löften.


  • Flytta hemifrån,
    gärna in till centrala stan, eller rättare sagt en kvart med vagnen är maximalt.
  • Göra som jag vill,
    ska ta mer hänsyn till det jag själv vill göra, inte så mycket vad andra vill att jag ska göra.
  • Inte ställa så höga krav på mig själv,
  • Komma bort en längre tid härifrån,
    Vare sig det är New York, Paris eller Bankok. Jag ska under detta år planera in, om möjligt genomföra  en resa långt bort. Gärna plugga, jobba eller göra någonting. Bara jag kommer iväg.
  • Säga nej oftare,
    hör visserligen till en punkt ovan, men just det nejet behöver komma ur mig oftare.
  • Dansa mycket,
    Minst de 4 gånger i veckan jag anmält mig till, och utöver detta träna upp musklerna.
  • Lämna vissa personer bakom mig,
    Jag tänker inte bli besviken längre, jag har tröttnat på att höra hur mycket jag betyder för folk när det bara är tomma ord. Detta om någonting är mitt mål, att lämna så mycket bakom mig som möjligt. Att inte bli sårad om och om igen av samma personer. Och konstigt nog involveras kärlek ytterst lite i detta.
  • Fånga dagen,
    Spontanitet och följa magkänslan, bara göra det som faller på, oftare och mer.
  • Avsätta mer tid till vänner,
    Det om någonting har jag varit dålig på det senaste med alla mina skolor, men det ska bli ändring på det. Jag ska prioritera fram mer tid, om det så bara är en halvtimmes fika.

Typ New York hade suttit fint.


Kommentarer
Postat av: moa

Låter som riktigt bar mål :D Säker på att du kommer att förverkliga dom om du verkligen vill :)

2010-01-04 @ 17:03:31
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0