Precis så bra som jag ville.

Gårdagens plåtning gick kalas, fina bilder kan jag lova och de kommer dyka upp här så fort jag får tag på dem.

Efter plåtningen blev det raka vägen hem till P för att tvinga upp honom klockan 7 och äta frukost med mig i morse. Stilla mina nerver lite, ibland är jag för nervös. Men allt ordnade sig fint, jag var nämnligen på Modellab och provsminkade, ska dit och jobba mitt första pass på måndag, komma igång med sminkningarna igen och sedan kör jag. Så såvärst spännande var det kanske inte, men känns bra att äntligen få arbeta med sitt yrke!



Kommentarer
Postat av: Moa

Åh va kul :D:D Det förstår jag att det måste kännas toppen att få jobba med nått du pluggat till ;)



Svar: Hm, ja det låter ju lockande iochför sig ... vad är det för något? frågan är om jag har tid :P

2010-01-05 @ 15:06:12
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, jag vet jag försöker ändra dom men det går ju typ inte :P haha, skall försöka lösa det snarast :P



Ja, det låter kul :D, hade gärna gjort, men vi väntar på lite varmare väder först va ? :P

2010-01-05 @ 15:42:04
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0