Monday


Hade nog behövt åka hem och lägga mig lite, har inte sovit så mycket alls. Men det får vara värt. Onödigt att åka till Borås som vanligt så jag hade kunnat sitta hemma och plugga tills matchen ikväll. Men nejdå. Och borttagen NYC är ännu mer fantastiskt. Ska möta Becca en halvtimma nu, sedan sätter jag mig här igen och pluggar lite till. Kanske blir det så att jag beger mig till gymmet vid 5. Väl värt en sväng dit.

Norrena är borta tre matcher, vi får tacka för det. Frågan är bara vem som försvinner ikväll som Sara så fint sa. Pettersson kanske? Skulle inte bli förvånad. Jag är bitter, bitter på det mesta. Därför räknar vi ner dagarna, som är lite för många. Får förhoppningsvis roa mig med slutspel tills nedräkningen står på noll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0