Morgon

God morgon mitt herrskap, nu sitter jag här med mitt morgon kaffe efter mycket om och men. Jobbigt att ta sig upp med ett dunkande huvud. Maxad BodyPump och BodyJam på rad är inget bra att avsluta med vin. Men gosh, I love it. Man tar ju verkligen ut sig, PodyPump lär ju bli min nya drog. Funderar även på att prova Army-vaddetnuheter, någon som vart på det passet?

Lite go träningsvärk, ett par svullna halsmandlar och nu beger jag mig snart till jobbet, därefter blir det hockey med Nat någonstans i stan, träffa min älskade Sofie som har visning på Parken och sedan får vi se vart det slutar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också köra några sådana pass.. men vad är Bodyjam? :O Hoppas du haft/har en mysig helg!

2010-03-20 @ 22:11:22
URL: http://inomnetempus.blogg.se/
Postat av: Sara - bli veckans blogg hos mig!

Måste säga att jag gillar vägg färgen!!! =)



Allt bra?

2010-03-21 @ 16:42:43
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0