New York minute

Efter en dag med olika fibers naturpåverkan och olika miljömärkinngar begav jag mig hem mot Göteborg. Fastnade på gymmet en stund innan jag skulle till dansen. Eller nu ljög jag. Fastnade på löpbandet framför New York minute och kom efter bra tag fram till att det inte var en bra idé, gick där i min egen värld och skrattade åt filmen. Sedan blev benen misshandlade.



Men dansen kom jag aldrig till, hämtade ut biljetterna till Gaga för att springa förbi Mimmi och tala om detta. Sedan missade jag vagnen och åkte hem. Jag som ville salsa. Nu lägger jag mig för att e färdigt på filmen och ladda inför en heldag på H&M imorgon. Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Låter gött :D min altan är lite liten men man får plats lite tjejer iaf :)

2010-03-31 @ 21:30:57
URL: http://frokensvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skall du gå på Gaga ? :D Jag som tänkte fråga om du skulle gå :D e det ståplatser ?? :D

2010-04-01 @ 00:07:45
Postat av: Marju

så jävla söta! perfektaförbannademänniskor!

2010-04-02 @ 11:46:25
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0