2 av 3 rätt.

Det är ganska okej faktiskt, trots att jag just för tillfället gärna ser den avvikande här hos mig. Men man kan inte alltid få som man vill. Trots att jag gärna vill ha det så, eller egentligen kräver att få det så. Dock är jag mer än nöjd med en bortaseger, jag vågar mig nästan på att boka in semifialerna på schemat.

Någonting som däremot bokas in är en visit i huvudstaden. Med en fantastisk dam, och en ännu mer fantastisk dam på scenen. Café Opera ska under natten bli gästat och då är det Gaga för hela slanten. Så ganska okej kompensationer för en till natt i ensamhet. Jag klarar mig.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Skönt att höra, det är bra med mig också:)

2010-03-25 @ 14:20:33
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0