Variation?

Jag sitter och flyttar bilder, går igenom allt som tagits det senaste och känner att varför ska man variera sig? Ibland förvånar jag mig själv. För oftast så vill jag förändra någonting, inte se likadan ut. Men tydligen glömmer jag lätt. Den första bilden är från slutet av januari, den andra är från förrförra helgen. Grattis till mig, jag har hittat ett vinnande koncept. Förstor jeansklänning och röd bandana. Fantastiskt. Dumt är bara att ajg var snyggare i Januari än vad jag är nu. Osis, jag börjar gå ner mig. Då är det nog dags för utvilning, sova är steg ett. Skämt och sido. Eller kanske inte helt. Men det tar vi en annan gång. Då kan vi ha roligt åt hur fantastiskt konstig jag sett ut i mina dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0