Soul driver

If the angels are unkind or the season is dark
Or if in the end
Love just falls apart
Well then here's to our destruction
Baby let me be your soul driver

Jag tror att jag har gått och blivit kär i denna låten, vet egentligen inte varför. Men helt sjukt bra är den och den passar väl in i min Bruce period just nu. Och i en sådan period är alla låtar bra, det är positivt. Hoppas bara den håller fram till konserten bara, så jag inte får en svacka då. Som jag fått av Robbie Williams, jag har inte lyssnat på.. öhm.. ett halvår snart. Heeeeeeelt galet!

Fast nu får jag sätta mig i bilen, driva till skolan och knarka Spökstad på vägen. Hur många gånger kan man spela om den låten?

Aja, sunshine och varmt, kan inte bli en dålig dag, speciellt inte om vi inte har någon filosofi och jag kan åka hem innan friskvården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0