Mellandagsrea

Vaknade upp vid 10någon gång hos Patrik, var där ett tag innan jag begav mig in till stan för att gå igenom vad affärerna har att erbjuda. Hade dock inte så jättemycket tid på mig så jag hittade en fransväst som jag pillat på ett tag, nu på halva priset. Sedan begav jag mig till Star Bowling för att möta upp Ingrid, Jonas, Isak och Max för lite Xider, till oss "vuxna" och slush till de små. Och självklart bowling då.

Jag var ruskigt kunglig och entrade med en strike, sedan blev det många streck och en strike till typ. Jag kom absolut sist. Men jag är glad ändå. Därefter begav vi oss in till stan igen, mötte upp Becca fikade med henne och köpta mig en blus. Sen var det hemgång efter många varv och mycket skratt åt bland annat sms. Men även åt att jag utan någon förvarning slänger ur mig, Dom känner Big och pekar på två pojkar. Och vi bara Roooobert, sen kommer jag med att han den andra. Han är ju snygg, det suger lite. Och så fortsatte vi tills vi begav oss hemåt.

Och ja, jag förstår om ni inte fattar ett ord av vad jag precis skrev. Lite interna grejer nämnligen.


Nu sitter jag och tittar på JVM och hejar på det lag som leder ganska stort. Bara 1 - 10 sådär.

Här är icke godkända bilder på det jag köpte, men jag orkar inte fixa med dem.



Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Ja dom har sjukt mycket snyggt. Satsa på en klänning därifrån ;D

2008-12-30 @ 08:39:42
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0