Lördagen.

Nu befinner jag mig hemma igen, ingen vidare match, men fort gick dem trots att inget hände. Vet inte om det var fjanterierna eller om det var själva hockeyn som fick det att gå fort. Men utöver det var det inte så kalas, jag som hade velat inta tronen. Tji fick jag för det.

Däremot var det överaskande att hitta Mr Big, aka Elias för er som inte förstår det, läs Elin, och hans mor på matchen, jag ska se ut som henne när jag blir så gammal har jag bestämt. Så galet snygg! Haha, men så är det. Jag vet inte vad jag ska säga om mötet mer än att det kändes verkligen inte som att vi avslutat det med yxan i högsta hugg. Utan bara avslutat allt så som man ska avsluta. Aja, inte mer om det. Det VAR roligt att se honom i alla fall.

Luciamyset var skojsigt det med och nu är jag stolt ägare till en stor handduk som det står I'm lovin it på. Det värsta är att jag kommer använda den. Sedan att jag åt upp typ alla mandlar istället för att ha dem i glöggen ska vi inte säga någonting om.

Sitter just nu på MSN, dricker jäger och diskuterar kvällen outfit med Lisa i väntan på att bussen ska gå. Blev ett snabbt ihopplock av vad som låg närmast för min del. Får leva med det ikväll, jag är ju alltid snygg vilket som, haha! Har hört att man ska peppa sig själv så.

Vad ska ni ha för er resten av kvällen?

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Haha, attans då!

2008-12-13 @ 21:15:22
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: s

Det är bra Sara! kanske man ska börja göra såå, pepa sig själv... typ.. not. hahaah inte ja iaf. okej joo kanske.. får gö det med plugget nu iaf!! :D

2008-12-14 @ 13:30:46
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: malin

jag vill ha den toppeeeeeeen! så snygg...

2008-12-14 @ 23:43:08
URL: http://cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0