Hur bra var det då?

Att dom förlorar mot Finland är nog väldigt lyckat menar jag, men men, det är ju egentligen skit samma, det var ju ändå bara om bronset vilket är i princip inget att ha alls. Inte enligt min mening och inte när det kommer till sverige och ishockey. Men det är väl sådant man får ta och bita ihop.

Roligt var det hos Becca iaf, sitta där och snacka skit om allt och inget, diskutera allt såntdär nödvändigt och mysa med katten, och den lilla hunden som är två gången min size. Och då självklart den jäkla hockeyn, den får vi inte glömma. Sen efter det skulle jag åka hem, men det blev ju inte direkt så kan jag ju avslöja. Och mer får väl inte avslöjas, de flesta förstår nog ändå. haha! Så dum i huvudet är jag, men men. Får väl skylla på just det då.


Nä nu ska jag spela lite mer tvspel, städa och sen åka in och möta Nella i stan en stund, sen får vi se vad som händer.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0