Matte

Usch och fy vad jag inte gillar Matte, speciellt inte Matte C. Det är ju komplicerat som fan, speciellt när man ska hålla reda på allt. Fast lite kompiskt är att jag fick så bra som jag fick, när jag gjorde halva provet utan formelblad, fast iåf står aldrig de formler man vill ha med. Men det är bra att det finns iallafall. Ifall man skulle behöva det.

Jag får väl försöka ta mig i kragen och göra lite röda uppgifter nu då, och se om jag kan lösa dem, vilket jag i princip aldrig kan. Men sen på proven brukar det fungera, fast Den svåra uppgiften på alla andra nationella jag sett var ju ruggigt svår, men aja, jag får helt enkelt se hur det går. Synd bara att jag behöver MVG:t.

Men men, idag har jag för övrigt vart och lämnat in min klänning, så snart kommer den att passa och inte vara 15 cm för lång, väldigt bra tycker jag! Fast nu måste jag bara köpa ett par skor till den med. Hmm, fina ska dom vara!

Nu blir det lite matte för att smälta lasangen, som jag btw åt typ 25 kg för mycket, curse me! Så att jag sedan kan springa ett varv! Som varje dag nu mera! Jag ska få grymme konditionen =)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0