Godmorgon

Är nu på väg till skolan, ska ha lab i trikåtekniken för första gången. Lite surt att få vänta en timme i stan på bussen bara, funderar på att ringa Isabel och säga att hon ska komma tidigt. Men Taskigt om on sover, så det blir väl en runda i stan. Hade varit bättre om saker var som förr, att jag kunnat ta en sväng förbi Kåges och sitta där, men då det kommer att bli krig värre än jag vet inte vad så är det bäst att jag skippar.

Hittade faktiskt ett par gamla jeans som jag fick på mig idag, någonting jag inte trodde då de är 24or, vilket är verkligen för litet för mig. Och ja, det är 24or i benämningen deras storlek för typ 3 år sedan. Men jaja, konsting, för ajg tycker faktiskt inte det ser ut som jag gått ner så mycket, vet att det varit ett antal kilon. Men så mycket?

Idag blir det ingen päls för min del, kör på skinnjacka och halsduk/sjal istället, t-shirt från Lindex bröstcancerkampanj, mina "nya"jeans och converse.

Aja, rusch till bussen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0