Och redan börjar det..

Skolan och gjort klart sista dukarna i labben nu, så inget mera väveri, känns lite sorgligt. Tur är iaf att vi ska ha trikå nu istället. Därefter runt och köpa sturmbyxor till sönderklippning med Isabel för att sedan bege mig till Le pain och leka med Nella. Längre än så har jag inte kommit, lite egenkomponerad balettmordern på rummet innan jag hamnade här.

Och redan nu börjar jag tänka för mycket på hur jag ska se ut ikväll, en helt random spelning på Gotebar med Johannes, och jag funderar på hur jag bäst matchar mina sönderklippta leggings. En rosa body och en svart kjol? En svart klänning och rosa satinjacka? Enner kanske en aprikos tubklänning, tur är i alla fall att kvällen är ung och jag har lååång tid på mig att bestämma mig. Right, jag lär få panik på slutet ändå. Kanske ska springa en runda och sminka om mig, eller helt enkelt bara sova lite, på maten sedan. Good idea!

Jag lääär ju köpa ett par kängor snart, ska bara se om jag ska ha svarta eller bruna, från wedins eller din sko, nu när jag har rabatt på din sko ;)

Nella är en lite gullunge hon, slängde med min en äppeltårta, kaka, paj eller ja vad det nu var. Himlans vad alla är intresserade av den nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0