Fanskap

Jag blir så sjukt arg ibland, här har jag gått och väntat och längtat på att få se Sjunde blinget. Och en ynka timme innan förestälningen så har de mage att ringa och ställa in. Visserligen på grund av sjukdom. Men ändå! Besviken så det stänker om det, när ska jag få se den?

Det är ju faktiskt helt omöjligt av dem att ställa in föreställningen och inte ha en annan föreställning för oss, det vill jag inte gå med på. Inte på några villkor alls. Jag ska se, punkt.

Det blev fika med Elin i stan istället och nu ska jag antagligen bara sitta hemma, mysa lite framför tvn och sova så tidigt som möjligt. För jag både ser ut som och känner mig som ett lik. Och så ska jag jobba imorgon med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0