Men hade inte du gardiner igår?

Sticky blev som sticky alltid blir, 22 kr ölen och lika lite för shots. Då mår man inte som man ska dagen efter. Men livet var underbart och jag var lycklig som få. Och har nog aldrig varit så glad som jag var att springa in i en viss person.

Detta resulterade i att gårdagen spenderades med Caroline, på gymmet en stund därefter med hennes pojk/någonting i staden och på Supersushi där vi fick lov att höra frågan "Är det rå fick i?" Och sedan gick det inte att äta för personen. Jadu, vad ska det annars vara?

Nu bär det av till några timmars arbete för att sedan bege mig med Nat till min pojk/någontings spelning. Kimpa hakar senare, vilka mer som följer med får tiden utvisa. Biljetter får lösas även de.

Bilder från torsdagen, bättre sent än aldrig så att säga.


Kommentarer
Postat av: malin

aaaaaaaah! jag vill ha din t-shirt! vart är den från?

2009-08-30 @ 14:10:35
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0