People don't change.

Allt jag tar i blir till porr har jag hört. Vad jag ska säga om det vet jag inte, mer än att fotogenisk är jag inte när jag är full. Men det blir bra ändå. det första jag hittade i morse i min väska var ett par handbojor. Coffes skulle jag gissa på, men frågan är ju mer hur de hamnade där?

Men kul var det, och det är skönt att vara dyng ibland. Och strunta i konsekvenserna. Det blir roligast då, man mår sämst dagen efter då. Men det är det värt. För det är ju ändå roligast med jobbet!

Något säger mig att jag blev kallad dramaqueen igår, jag är nog det ja. Gråter alltid, hatar känslor. Typ, stor scen av ingenting. Men någon måste vara sådan med.

Eftersom jag tog så mycket bra bilder igår så snor jag lite från Malin, hoppas det inte gör något :)







Nu blir det godnatt så jag kan vara vacker imorgon, till photoshootet och allt!

Kommentarer
Postat av: malin

men hallå, HUR kan du sno mina bilder? alltså, jag är inte arg, jag bara undrar hur du gör, för jag har ställt in på bd att man inte ska kunna göra det...:D

eller har du print screen:at?

bd är dåliga...

vad ska du på för rolig photoshoot? :D

POK

2009-02-09 @ 16:59:23
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Verkar ha varit en kul kväll :) Hälsningar ifrån KAKHUSET!

2009-02-10 @ 13:50:26
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0