En lärkig match!

Jag blir så lack på sådant här, man ska inte förlora mot Djurgården så är det. Och inte genom en straff, sen när började man utdela straffar? Okej jag vet också att det ska vara det då, men sen när får man det? Det brukar ju maximalt bli utvisning. Och på tal om utvisningar så var det ju konstigt att vi inte fick några mer med oss, med tanke på hur matchen såg ut. Dock inga stjärnspelare, men det hade det mycket väl kunnat bli om det inte varit som det varit.

Ja jag är bitter, bittrare än efter andra förluster. Men det är Lärkings fel, bara han är på isen är det hans fel i princip. Så nu ska jag nog vara tyst om denna sak innan jag skriver någonting jag inte menar.


Över till lite gladare nyheter, eller vadå lite? Patrik kommer hem imorgon så det ska bli galet mysigt denna helgen trots att den blir lite sönderplockad av hockey och jobb. men resterade delen av den. Och sedan kommer måndagen, blodprov och dans. Blodprov är inte okej, får försöka få Johannes att följa med för annars dör jag.

Lite lack of inspiration på mig, orkar inte skriva som ni kanske ser, blir ganska osammanhängande. Så nu ska jag sova, upp till Materialläran tidigt i morgon. Sedan plugg och shoppa på nellys utförsäljning! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marju

blodprov är verkligen inte okej!

hade jag vart i götet hade jag kunnat följt med som stöd vet du haha :*

2009-01-23 @ 09:43:47
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0