Helgen

Gårdagen blev inte riktigt som den var sagd. Började me ddet vanliga Materiallära pluggandet, sedan begav det sig till Scandinavium för en sen lördagsmatch, med vinst inräknad. En skön vinst verkligen!

Därefter begav jag och Nathalie oss till Malins och kalasade lite, pratade och spelade en match NHL. Därefter begav det sig till en snabbvisit på BLVD innan hon åkte hem och jag vände till Chalmers, precis vid den tidpunkten jag själv skulle begett mig hem. Dansade och drack drinkar tills det blev lite för sent och vi var i säng runt 4-5 skulle jag gissa på. Inte så okej, då jag skulle pluggat hela dagen idag.

Har iaf fått lite studerande gjort, bättre än inget. Och kanske, kanske kan jag klara tenta ett i alla fall. Ska bara printa ut Marknadsföringen och läsa på det jag ska ha sagt på seminariet i veckan. Ska ha genrep imorgon efter tentan med.

Klickade hem en fin vårjacka från HM igår, med lite tillbehör. Blir nog bra, trots att skorna jag köpte kommer i vecka 23. Lagom att användas då! Visar någon annan gång, nu tror jag att jag ska väcka Patte och så får han helt enkelt åka med mig bort till Maxi så jag kan köpa mat till imorgon. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0