Yesterday

Ungefär såhär såg det ut i natt när två stycken, icke trötta, flickor nog ändå var trötta. Bästissjalarna var på.

Anyway, kom till tentasalen och var inte anmäld, jag som till och med hade kontrollerat det. Precis som Victoria, skumt. Jag var ju anmäld till förra, och dessa två klickade jag i samma dag. Hur som, klockan nio fick jag ändå skriva tentan och jag tror ändå att den gick bra, det gick i alla fall bättre än brutalkugga. Så någon form av poäng bör jag få.

Nog om det, idag ska jag göra min första fransförlängning, på min kära sis. Kommer nog göras i omgångar, men isiådär 20 på varje öga ska jag väl kunna få till. Sedan ska jag ringa Chanette och höra ifall hon möjligtvis har tid att göra en fin på mig. Nu blir det först och främst rapportskrivning och ett varv i löpspåret.


Kommentarer
Postat av: David

usch för tenta! hoppas det gick bra för dig!

2009-10-27 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0