Lisa Ekdahl

Lyssnar till toner av jazz, visor, kalla det vad ni vill. Engelska Lisa Ekdahl och Henri Salvador lite till och från. Fortfarande inte någon som vill se denna otroliga kvinna med mig, det är inte bra alls. Jag kan ju inte gå själv, det är det inte värt. Det är sådant man gör när det kommer till Bruce, ingen annan.

Föreläsningen var kalas idag, massvis med information infär kommande praktiker. Goodiebags med mascara och hudkräm, och en fin liten Lumene tshirt att ha. Kommer att stå och sminka på modekvällen på Eriksberg, massvis med roligheter kommer det bli. Praktik, praktik.


Jag tappar lite motivation till och från kanske ni märker, jag vill inte skriva det, men är det någon som har någon ide på vad jag kan skriva om så flödet komer igång igen? Någon liten ide om vad ni vill läsa om? Skriv, skriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0