Announcement

Det finns en liten sak jag måste tala om för er. Jag har börjat blogga under Modette nu, eller snarare en del av dem som kallas nextinfashion. Så jag tänkte göra en fuling, eftersom jag ofta skriver under med namnet Sarajohansson.nu flyttar jag mitt domän dit. Denna bloggen kommer inte dö, den kommer antagligen innehålla ganska så mycket samma inlägg som den andra. Inte lika frekvent dock. Men ändå. Detta då jag faktiskt är med i en tävling med denna bloggen också. Och inte vill släppa det. Men huvudsysslan kommer att ske på antingen Sarajohansson.nu, eller om ni helre vill det admin.nextinfashion.se/sara.

Jag hoppas att ni följer med mig dit. Som Moa sa, större bilder och numera wordpress. I like!

Kommentarer
Postat av: Carro

Wordpress is the shit! Älska att man kan tidsinställa inläggen också :)

2010-05-07 @ 13:44:57
URL: http://scenbloggen.com/carolines/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0