Roadtrip

Jag vill åka på roadtrip. Exakt nu. Tur att jag får en liten om exakt en vecka, minus några timmar. Undra om det går att se ut såhär då? Det vill jag. Och gärna genom hela USA. Tack. Men det kommer, inom ett tag. Att fylla 21 innan jag sticker dit känns som steg ett. Nu är det snart gjort. Men först ska vi besöka andra världsdelar.

Bråttom till jobbet har jag också, kränga lite kläder till smått bakis personer, ja det är vad det ska bli. Håller själv på att vakna till, lite piller till halsen och allt är löst. Nu ska sminket på!


Kommentarer
Postat av: Karin

vad underbart att åka på roadtrip! låter som du har en riktigt härlig tid framför dig. :)

2010-05-01 @ 12:32:48
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0