Readhead

På något vis ångrar jag att jsg blev blond igen när jag ser denna bilden, helt plötsligt vill jag vara knallröd. Så sjukt snyggt, i alla fall på Rihanna, troligtvis inte på mig. Så det kanske var ett bra val, men visst är bilden fantastisk? Någon fotograf där ute som vill återskapa en vit och blond verson av denna?

Somehow I kind of wish I didn't bleached my hair again when I see this picture. Suddendly I want to be a readhead again. It's so hot, atleast when Rihanna got it, maybe not on me. So perhaps I'm better off blonde. But don't you agree this pic is amazing? Any photographer out there who want to recreate a white, blond verson of this?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0