A night of Happiness

Eftertentafest kanske man kan kalla det, otippad kan man också säga. Sällan jag festar i jeans. Damn, jag skulle köpt de guldiga jeansen på Gina. Hoppas de ligger kvar i min storlek imorgon, idag ska jag fixa en hel del när skjutsen går hemåt.

För att motförklara varför jag inte blev med guldbyxor kom jag hem med en jacka, en tröja och en helt underbar väska. Sådetärokej. Efter shopping och espressohouse med Nella begav det sig hem till Mallan för För-förfest, sedan vidare till förfesten och därefter hamnade vi på Nef i snöstormen. Aldrigkandetslutasnöa. Men kul var det.

After Exam Party you may call it, spontaneous, you can also say. Seldom I'm partying in jeans. Damn, I should bought the golden jeans from Gina. I hope they will remain in my size tomorrow, today I got a lot to do when the lift home arrives.

To explain why I am did not get with golden pants I could say I got home with a jacket, a sweaterand a wonderful bag. Soit'sokay. After a few hours of shopping and Espresso house with Nella I wnt to Mallans for the pre-pre-party, then further to the pre-party and afterwards we went to Nef in the blizzard. Itwillneverstopsnowing. But it was fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0