Den där Egger

”Jag har hittat en grym fotograf i Göteborg som nu lottar ut fotosessioner och allt jag behövde göra var att skriva detta för att vara med! Löjligt enkelt!”

Skämt å sido, men det är i alla fall vad bäste Magnus Egger gör. Han har en tävling på sin hemsida där man kan vinna en shoot hos honom. Och det är värt det kan jag lova, svårt att gå därifrån utan att vara nöjd. Så klicka in er här, eller på länken ovan för att tävla ni med!

Här följer två exempel på bilder han tagit, med mig som Makeupartist. Fantastiskt bra helt enkelt, modeller är Nina Sjölin och Caroline Sundström.

 

"I've found an awesome photographer in Gothenburg, he's now giving away photoshoots and all I had to do was to write this to join the competition! Ridiculously easy! " Seriously, but it's what Magnus Egger does. He has a contest on his website where you can win a shoot with him. And it's worth it, I can promise you that, you can't to walk away from a shot with him without being satisfied. If you want to join, go to his site an compete! Above are two examples of pictures he take, with me as a Makeup Artist. Fantastic, models are Nina Sjölin and Caroline Sundström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0