Elin Kling hearts H&M

Gårdagskvällen bjöds på förhandsvisning av en helt fantastisk kollektion. Vill någon ge mig silverkavaj och byxor, halsband, klänning och vita skinnshorts, tack? Och att få träffa finaste Elin gjorde ju inte kvällen sämre, det är en kvinna som det senaste gjort ett lyft om du frågar mig. Förr var jag inte speciellt imponerad, men nu tusan kan hon sin sak!

Packar just nu det sista inför Oslo trippen, en helg, och jag har en smockfull väska. katastrof, får rensa lite helt enkelt! Vi ses på måndag, ciao!

Yesterday evening offered a preview of an amazing collection. Can someone give me the silver jacket and pants, necklace, dress and the white leather shorts, please? Andto meet beautiful Elin didn't make the night worse, she is a woman who the latest made a lift if you ask me. Before, I wasn't impressed, but now she knows what she's doing!

Packing the last before the Oslo trip, a weekend, and I have a full bag. disaster, mustclear a little so to say! See ya on Monday, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0