Inredningsmöte

Nu är det inredningsmöte som gäller, så att min lägenhet kan bli den finaste i den här stan. Stilrent och härligt ska det vara, svart, grått och vitt. Så att jag själv kan variera den icke fasta inredningen utefter vad jag känner för. Jag vill nästan att sommaren ska gå fort så jag kan få flytta in någon gång. Det vill jag!

En eller flera sådana här ska iaf investeras i för lägenheten. Har blivit lite småförälskad i just plexiglas. Vill ha stolar och hyllor i det också. Det är något speciellt med det. Finns på Åhlens.

Now I'm in a meeting to discuss the interior in my appartment witch will be the most amazing in this city. So beautiful, and stylish with white, black and grey. So I can change the rest of the colors depending om my mood. It's allmost in the way that I want the summer to end really fast so I can move.

One or more of this kind will be invested in. I'm a bit in love with plexiglass for the moment. Want chairs and shelves in too. There's something special about it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0