Såhär vill jag ha det!

Lightroom bråkar med mig, så det blir inga nyårsbilder blir det ännu. Men det kommer.

Idag har vi, jag och Pat vart och tittat på Tron. Lite förutsägbar, men bra ändå. Tyckte faktiskt att detta var en väl vald 3d film, har lite svårt för dem annars.

Men nu var det det jag ville ha, hamnade på Esmeraldas blogg förut. Och oh my God, precis så vill jag ha det i min hall! Helt jäkla fantastiskt, där har vi någon som vet hur skor ska visas upp. Ska försöka få till någonting liknande i min lägenhet när jag får den, om det går.

Lightroom is fighting me, so the pics from New years eve will come up soon.
Me and Pat went to see Tron today, you could kind of tell how it would end, but the 3d effects were very well used for once, I'm not a fan of 3d otherwise.
But what I was suppose to write about is what I found at Esmeraldas blog. I kind of died when I saw this pic, it's exactly the way I would like to have at home. Totally fantastic, and I will try to make something similar to this in my appartment when I get it.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-13 @ 01:35:19
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0