jag skulle kunna

Skriva ett helt inlägg om E. just nu, om saker som sagt, om saker som gjorts. Men fortfarande vet jag att det inte är värt att ge honom det, men jag skriver om det istället, inte om honom. Och att jag fortfarande inte skriver namnet, att jag fortfarande gör som jag gör förstår jag inte, alla vet ju vem han är ändå. Allting går bara utför, och han lägger det på mig. Att jag är ospännande, men jag funderar fortfarande på om det bara är jag, eller om det är två av oss som har setts för länge.

Hade inte jag gett honom chanserna jag har gett hade det aldrig gått såhär långt, fast ska jag vara ärlig hade jag inte fått så bra sex som jag haft heller. Och vadå haft, det finns inget slut, ännu. Men det lutar åt ett uppehåll, eller ett slut. Och det kommer vara en hel skara som hejar på mig. A final bow hade kunnat vara bra nu, men jag vill inte. Jag ser istället mig göra saker jag inte riktigt vill, och han vet om det. Och vad jag även vet är att han skiter fullkomligt i allt som har med mig att göra, men ändå så bryr jag mig inte.

Jag hör dagligen att jag förtjänar bättre, och jag vet om det med. Men ibland är det jobbigt att inte ha någonting, och då kan detta vara bättre. Eller helt ärligt, inte ens det kan vara bättre. Men ändå stannar jag, ett litet tag till. Sedan får vi se vart världen bär mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0